Carrefour Bydgoszcz Glinki

FeatureFoto

Temat: Tor Bydgoszcz OFF-ROAD
Tor Bydgoszcz OFF-Road
TYP: OFF-ROAD
legalny: tak
Płatny: tak
Czynny: codziennie 12-20
Foto: chwilowo brak
Dojazd: obok Carrefour Glinki
Wypożyczalnia modeli: tak
W przyszłości będą organizowane zawody.
Zapraszam.
Źródło: rcteam.fora.pl/a/a,835.html



Temat: 7900 - Heavy Loader (City)
Ja zestaw nabyłem za 70 zł w hipermarkecie Carrefour Bydgoszcz Glinki, sklep miał zostać otwarty 7 grudnia, a otwarto go 17 grudnia i sklep był pełen zabawek i ozdób wiec pojechali -30%, poza tym nabyłem
7239 Fire Truck-59 zł, Mini Digger-8zł, Radiowóz Policyjny 16zł oraz
2 zestawy 7015 z serii Vikings za 4.99zł. Wprost nie mogłem się nacieszyć, zbierałem na co innego ale taka okazja, więc wydałem 150 zł.
Źródło: kmfl.fora.pl/a/a,399.html


Temat: POLECANE/SPRAWDZONE MYJNIE W WASZYCH REJONACH
W Bydgoszczy jeżdżę na samoobslugową Ehrle przy Nowotoruńskiej. Za 15 złociszy jestem w stanie dopieścić Zośkę Polecam
Raz zapuściłem się do samoobsługowego Słonika przy Carrefour Glinki i... był to pierwszy i ostatni raz. Krótko jakoś tak i nieporęczna, prosta, dość twarda końcówka myjki. Nie polecam.

Jak mam zamiar kompleksowo wyciścić Zosię, odstawiam ją na Fordońską 14 do myjni ręcznej pani Teresy. Dobry dojazd, można się umówić na godzinę, bardzo dobry efekt końcowy-zewnątrz, wewnątrz+ ew. pranie tapicerki. Minusem jest jedno stanowisko i okrutnie zadymione biuro (w przerwach pani kurzy jak smok).

Na automaty jeżdżę rzadko, częściej żona Korsarką, bo jak twierdzi wygodniej jej. Ale automatyczna myjnia Shell to tragedia
Źródło: zafiraklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3059


Temat: 7893 Passenger Plane
W Carrefour Bydgoszcz Glinki jest po 119zł i zastanawiam się czy sobie nie kupić i zrezygnować z ciężarówki straży pożarnej i tira przeworzacego most.
Źródło: lugpol.pl/forum/viewtopic.php?t=2080


Temat: Ceny
Bydgoszcz

-Carrefour glinki (zoologiczny) zółtolicy 60zł
-zoo market na ulicy 3maja Pseudemys concinna hierogliphica 50 zł
-sklep zoo logiczny na ul Śniadeckich żółtolicy 60 zł
Źródło: zolwie.net/forum/viewtopic.php?t=4255


Temat: Niech autobus nr 66 wróci na starą trasę

Po zmianie trasy autobusu nr 66 znacznie dłużej jedzie się z centrum miasta na Glinki - alarmują nasi czytelnicy. I apelują do drogowców o kolejną korektę przebiegu tej linii.
Autobusy nr 66 zataczają pętlę - kursują z pl. Kościeleckich na Glinki, po czym, bez przerwy, nieco inną trasą wracają z powrotem na plac w sercu Bydgoszczy. Kiedy ruszyła przebudowa skrzyżowania w pobliżu centrum handlowego Carrefour, zaczęły jeździć objazdem ul. Wojska Polskiego, Ujejskiego i al. Jana Pawła II.

- Byłem przekonany, że po zakończeniu prac autobus wróci na swoją starą trasę. Ale nic takiego się nie stało, jest wręcz gorzej. Od skrzyżowania al. Jana Pawła II z ul. Glinki dojeżdża do nowego ronda przy Carrefourze, po czym zawraca, jedzie z powrotem ul. Jana Pawła II i dopiero skręca w ul. Glinki. To znacznie wydłużyło czas przejazdu - opowiada czytelnik "Gazety". I dodaje, że na ponaddwukilometrowym odcinku od przystanku "Wojska Polskiego-Kościół" aż do centrum handlowego autobusy nigdzie się nie zatrzymują, bo nie ma dla nich zatoczek.

Mieszkańcy osiedlowych uliczek położonych wzdłuż ul. Glinki apelują o powrót autobusu na odwieczną trasę. Mamy dla nich dobrą wiadomość: jak dowiedzieliśmy się w Zarządzie Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, obecny przebieg jest tymczasowy i zmieni się od 1 marca. Wówczas spełnią się oczekiwania pasażerów tej linii.

- Autobusy z pl. Kościeleckich pojadą ul. Kujawską, Jana Pawła II, Glinki, Magnuszewską i Wojska Polskiego do pętli autobusu linii nr 61. Tam zawrócą i tą samą trasą wrócą na pl. Kościeleckich - informuje Paweł Czyrny, naczelnik wydziału transportu publicznego ZDMiKP.

Zwiększy się również częstotliwość kursowania autobusów tej linii. W dni powszednie będą jeździły co 15 min, a w dni wolne co 20.


Źródło: gazetawyborcza.pl
Źródło: forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/viewtopic.php?t=176


Temat: Niech autobus nr 66 wróci na starą trasę


Po zmianie trasy autobusu nr 66 znacznie dłużej jedzie się z centrum miasta na Glinki - alarmują nasi czytelnicy. I apelują do drogowców o kolejną korektę przebiegu tej linii.
Autobusy nr 66 zataczają pętlę - kursują z pl. Kościeleckich na Glinki, po czym, bez przerwy, nieco inną trasą wracają z powrotem na plac w sercu Bydgoszczy. Kiedy ruszyła przebudowa skrzyżowania w pobliżu centrum handlowego Carrefour, zaczęły jeździć objazdem ul. Wojska Polskiego, Ujejskiego i al. Jana Pawła II.

- Byłem przekonany, że po zakończeniu prac autobus wróci na swoją starą trasę. Ale nic takiego się nie stało, jest wręcz gorzej. Od skrzyżowania al. Jana Pawła II z ul. Glinki dojeżdża do nowego ronda przy Carrefourze, po czym zawraca, jedzie z powrotem ul. Jana Pawła II i dopiero skręca w ul. Glinki. To znacznie wydłużyło czas przejazdu - opowiada czytelnik "Gazety". I dodaje, że na ponaddwukilometrowym odcinku od przystanku "Wojska Polskiego-Kościół" aż do centrum handlowego autobusy nigdzie się nie zatrzymują, bo nie ma dla nich zatoczek.

Mieszkańcy osiedlowych uliczek położonych wzdłuż ul. Glinki apelują o powrót autobusu na odwieczną trasę. Mamy dla nich dobrą wiadomość: jak dowiedzieliśmy się w Zarządzie Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, obecny przebieg jest tymczasowy i zmieni się od 1 marca. Wówczas spełnią się oczekiwania pasażerów tej linii.

- Autobusy z pl. Kościeleckich pojadą ul. Kujawską, Jana Pawła II, Glinki, Magnuszewską i Wojska Polskiego do pętli autobusu linii nr 61. Tam zawrócą i tą samą trasą wrócą na pl. Kościeleckich - informuje Paweł Czyrny, naczelnik wydziału transportu publicznego ZDMiKP.

Zwiększy się również częstotliwość kursowania autobusów tej linii. W dni powszednie będą jeździły co 15 min, a w dni wolne co 20.


Źródło: gazetawyborcza.pl

to juz nie mogli z 61 i 66 zrobic jednej lini?! ach ta bydgoszcz...
co 2. lub 3. kurs 61 mógłby jechac dalej trasa 66 i odwrotnie 66 jako co 2. lub 3. 61 do dworca PKP!
Źródło: forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/viewtopic.php?t=176


Temat: Stare rozkłady jazdy, ale nowe przystanki

Wzmocnienie fordońskich linii okazało się zbędne. Przed wiaduktami warszawskimi autobusy tracą sekundy zamiast minut. Jednak w kwietniu rozkłady jazdy na pewno się zmienią.

Jeszcze kilka dni przed remontem drogowcy obawiali się dużych utrudnień na Fordońskiej. Autobusy kursujące tą ulicą miały więc jeździć częściej. Jednak wielu kierowców wybrało objazdy, a ruch na wiadukcie odbywa się płynnie.

- Myśleliśmy, że będzie dużo gorzej - mówi rzecznik ZDMiKP, Bogumił Grenz. - Dlatego odstępujemy od planowanych zmian na liniach 57, 65, 69, 70, 72, 74, 77, 82, 93 i 94. Od czwartku zamierzamy jedynie uruchomić kilka nowych przystanków. Linia 82 będzie zatrzymywać się w kierunku centrum w zatoce Akademicka-Romanowskiej. Uruchomimy również przystanki na Kujawskiej - na wysokości Carrefoura. W kierunku centrum na skrzyżowaniu Kujawska-Ujejskiego zatrzymają się linie 64, 69 i 80. W przeciwnym kierunku zatrzyma się tylko 80 - dodaje rzecznik.

Na stare trasy wracają również autobusy przejeżdżające przez Skrzetusko. Linie 55 i 57 w stronę centrum znów będą zatrzymywać się naprzeciwko bazyliki. Na starą lokalizację wraca też przystanek rondo Ossolińskich (w kierunku Bartodziejów). Poza tym, od 1 lutego zmieni się rozkład jazdy linii 66. Drogowcy przypominają, że autobusy od grudnia mają nowy przebieg. Od ronda Kujawskiego jadą ulicami Wojska Polskiego, Jana Pawła II do Carrefoura, tam zawracją i skręcają w prawo w Glinki na starą trasę.

Na kosmetyce jednak się nie skończy. 1 kwietnia komunikację miejską może czekać rewolucja. Drogowcy już przygotowali kilka wariantów zmian. Mają one zastąpić istniejącą promocję na liniach pospiesznych oraz zachęcić mieszkańców Fordonu do korzystania z systemu przesiadkowego „autobus plus tramwaj”. Prezydent zamierza w lutym upublicznić tylko jedno z rozwiązań, który zarekomenduje Radzie Miasta. Pewne jest jedynie wzmocnienie linii 93. W godzinach szczytu ma ona kursować co 20 minut. Express Bydgoski

Źródło: forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/viewtopic.php?t=113


Temat: Grudzień
Alkomat w każdym aucie? Podpisz petycję!


Chciałbyś, aby Twój samochód był wyposażony w alkomat? Jeśli tak - podpisz petycję skierowaną do Komisji Europejskiej na stronie www.alkocasco.pl lub w jednymz 8 miast w Polsce. Jest to apel do Komisji Europejskiej, by zachęcała producentów do seryjnego wyposażania samochodów w alkomat. Zbiórka podpisów pod petycją została zorganizowana w ramach akcji społecznej AlkoCasco – Alkomat w każdym aucie, zainicjowanej przez producenta wódki Soplica.
Na świecie producenci samochodów podejmowali i podejmują inicjatywy mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa podróży, w tym ograniczenie liczby kierowców jadących po alkoholu. To dlatego opracowywane są rozwiązania polegające na wyposażaniu samochodów w urządzenia sprawdzające stężenie alkoholu w organizmie kierowcy, które były lub będą wdrażane w niedalekiej przyszłości.

W ramach „AlkoCasco – alkomat w każdym aucie” Soplica – organizator akcji - chce zwrócić się do Komisji Europejskiej z petycją o wydanie dyrektywy zachęcającej wszystkich producentów do dodawania alkomatów do podstawowego wyposażenia samochodów. Dzięki temu każdy kierowca, który ma wątpliwości, czy w jego organizmie znajduje się jeszcze alkohol, mógłby je rozwiać i podjąć odpowiedzialną decyzję.

Badania przeprowadzone w ramach akcji AlkoCasco przez instytut Pentor we wrześniu br. potwierdzają zapotrzebowanie na tego typu inicjatywy. Blisko 60% respondentów (w niektórych grupach było to nawet ponad 70%) korzystałoby z alkomatu, gdyby był on częścią wyposażenia seryjnego auta.

Wszyscy, którzy chcą zwiększać bezpieczeństwo na drogach i podpisać się pod wnioskiem do Komisji Europejskiej zachęcającym do dołączenia alkomatów do wyposażenia aut mogą to zrobić elektronicznie na stronie www.alkocasco.pl lub w jednym z centrów handlowych w 8 miastach w Polsce. Akcja odbędzie się w godzinach 10-18 w następujących miejscach:

13 grudnia 2008 (sobota)
- Warszawa - CH Blue City, Al. Jerozolimskie 179
- Poznań - CH Poznań Franowo, ul. Szwedzka 6
- Kraków - CH Carrefour Witosa, ul. Witosa 7.
Tu w godzinach 13-16 obecny będzie również aktor Tomasz Schimscheiner, wspierający akcję AlkoCasco
- Lublin - CH Galeria Lubelska Carrefour, Al. Witosa 6

20 grudnia 2008 (sobota)
- Szczecin - CH Galeria Gryf, Carrefour, ul. Wiosenna 32
- Łódź - CH Carrefour, ul. Przybyszewskiego 176/178
- Bydgoszcz - Galeria Glinki, ul. Al. Jana Pawła II 115
- Białystok - CH Galeria Zielone Wzgórze, Carrefour, ul. Wrocławska 20

AlkoCasco w liczbach
Zainicjowana przez markę Soplica akcja „AlkoCasco – Alkomat w każdym aucie” ma na celu ograniczenie liczby tzw. nieświadomie pijanych kierowców i poprawę bezpieczeństwa na drogach poprzez popularyzację alkomatów. Akcja ma zachęcać kierowców do sprawdzania poziomu alkoholu w organizmie za każdym razem, gdy w ciągu ostatnich 24 godzin pili alkohol i zamierzają prowadzić samochód, bądź do powstrzymania się od jazdy w razie jakichkolwiek wątpliwości. Dotychczas Soplica podjęła szereg działań zwiększających świadomość kierowców na temat zagrożenia, jakie niesie ze sobą nawet niewielkie przekroczenie dopuszczalnego stężenia alkoholu w organizmie:

- 15 000 alkomatów i ulotek edukacyjnych trafiło do Kierowców Autostrady Wielkopolskiej w dniach 29 września – 1 października
- Ponad 2000 alkomatów i ulotek edukacyjnych trafiło do pracowników grupy CEDC, producenta wódki Soplica
- 100 000 ulotek edukacyjnych zostało rozdystrybuowanych kierowcom z całej Polski podczas rutynowych kontroli Policji. Akcja ta prowadzona jest od 27 października we współpracy marki Soplica z Biurem Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji
- 1 000 000 alkomatów zostało dołączonych do butelek wódki Soplica.
Więcej: www.alkocasco.pl
Źródło: goldentruck.eev.pl/viewtopic.php?t=249


Temat: Bydgoskie Zakłady Mięsne walczą o status lidera

Bydgoskie Zakłady Mięsne walczą o status lidera

Odrodzone po upadłości Bydgoskie Zakłady Mięsne rozpoczynają rynkową ofensywę, która ma przywrócić firmie pozycję potentata. Spółka odbudowała właśnie sieć sprzedaży, ruszyła także zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa promująca jej specjały
Wszystkie firmowe stoiska BZM zlokalizowane będą w ruchliwych centrach handlowych - postanowił zarząd firmy. Na zdjęciu otwarty w ubiegłym tygodniu punkt w Galerii Pomorskiej

Ostatnie pół roku dla reaktywowanych wiosną BZM było okresem pracy u podstaw. Firma stopniowo, praktycznie bez marketingowego wsparcia, zwiększała produkcję, poszerzała listę wyrobów i pozyskiwała kolejnych odbiorców. Strategia cichej ekspansja przyniosła efekt, spółka stanęła na nogi, a zatrudnienie szybko wzrosło z kilkunastu do ponad 100 osób.

Jednak do statusu lidera na lokalnym rynku sprzed upadłości Bydgoskim Zakładom Mięsnym jeszcze sporo brakuje. Stąd rozpoczęta właśnie ofensywa, która ma przywrócić firmie pozycję potentata.

Jednym z elementów strategii jest odbudowa własnej sieci sprzedaży. - Często dzwonili do nas klienci i pytali, gdzie mogą kupić nasze produkty. Uznaliśmy więc, że musimy być bardziej widoczni i rozpoznawalni. Stąd odtworzenie własnych punktów handlowych i mocna promocja - tłumaczy Tomasz Szulc, dyrektor handlowy BZM.

Pierwsze dwa stoiska firmowe działają od ubiegłego tygodnia w hipermarketach Carrefour (w Fordonie i w Galerii Pomorskiej). Trzy kolejne - w Realu, Centrum Handlowym Glinki i Galerii Fordon zostaną uruchomione jeszcze w tym tygodniu.

- Staraliśmy się, by nasze punkty ruszyły w okresie przedświątecznej gorączki zakupów. To najlepszy czas, by przypomnieć klientom o tym, że nasze specjały takie jak Krakowska, Sucha z Kujaw czy szynka Maxi znowu są dostępne - tłumaczy Szulc.

Równocześnie z uruchomieniem firmowej sieci stoisk BZM rozpoczęły przygotowaną z rozmachem kampanię reklamową. Produkty firmy promowane są na billboardach oraz w telewizyjnych i radiowych spotach.

Tymczasem w planach jest otwarcie kolejnych firmowych punktów. W przyszłym roku ma być ich już około 10. - Planujemy ekspansję w całym regionie. Dlatego będziemy otwierali nowe stoiska nie tylko w Bydgoszczy, ale także m.in. w Toruniu, Włocławku i Świeciu - informuje dyrektor Szulc.

Zakłady Byd-Meat (pod taką nazwą funkcjonowała BZM poprzednio) popadły w finansowe kłopoty latem ubiegłego roku. Firma nie udźwignęła ciężaru zadłużenia zaciągniętego na budowę nowych hal produkcyjnych przy ul. Przemysłowej (na miejscu dawnej siedziby przy ul. Jagiellońskiej powstało centrum handlowe Focus Park). Niezdolność do dalszego spłacania kredytów doprowadziła ostatecznie spółkę do upadłości. Istniała realna groźba, że jej majątek zostanie wyprzedany, a marka z długą tradycją na dobre zniknie z rynku. Ostatecznie firmę udało się jednak reaktywować.

Źródło: Gazeta Wyborcza Bydgoszcz
Źródło: forumbydgoszczy.pl/viewtopic.php?t=161